Իմ ընկեր Նեսոն

2. Համառոտ ներկայացրու՛ հեղինակի ասելիքը։
Ասելիքը այն  է, որ պետկե գտնել ճիշտ ընկերներ նրան-նրանց ում դու կարողես վստահել ամենա կարևոր և ամենա աննշանավոր բաները:
3. Պատմվածքից դուրս գրի՛ր  քեզ առավել դուր եկած հատվածը և մեկնաբանիր՝ ինչու՞։
Էսպեսով էլ առաջին տարին ուսումնարանում ես մոտեցա նոր ընկերների հետ, Նեսոն ու մյուս դուրսը մնացած ընկերներս էլ տարվա վերջը էլ չէին գալիս ուսումնարանի պատի տակին նստոտում ու սպասում ինձ։
Այս հատվածը ցույց է տալիս, որ  Նեսոն և ուրիշ հերոսի գյուղական ընկերները իրականում ըկերներ չեն նրան:
4. Պատմվածքից դուրս գրի՛ր Նեսոյենց ծայրահեղ աղքատ վիճակը ներկայացնող հատվածը։
Եվ դեռ ականջումս է նրա հոր ձենը, որ կանչում էր. «Կա ո՜չ, կա ո՜չ, ա՛յ ոչ ու փուչ, որտեղի՞ց տամ․․․ Երեք մանեթ ունենամ՝ կտանեմ, հացի կտամ, կբերեմ կուտեք, հրես մնացել եք սոված նստած․ կա ո՛չ․․․»
5. Քեզ հետ պատահե՞լ է դեպք, որ հանգամանքների բերումով  բաժանվել ես ընկերոջիցդ։
Կարծում եմ, որ այդպես բան եղել է:
6. Ի՞նչ վերջաբան կգրեիր, եթե դու լինեիր պատմվածքի հեղինակը։
Տղան կգար գյուղ և կտենար, որ Նեսոն մահացել է և ուշադրություն չէր դարցնի:
7. Գրի՛ր պատմվածքից դուրս բերված հետևյալ բառերի հոմանիշները՝ ջոկել, ունևոր, աղքատ, մաքուր և կազմի՛ր նախադասություններ։
Ջոկել-բաժանաել
Ունևոր-հարուստ
Աղքատ-չունևոր
Մաքուր-ջինջ

 Իմ կարծիքով իսկական ընկերությունը բարդ  է սկզբից հասկանալ:
Հարուստ ու աղքատ  այդպես հասկացություն չկա իսկական ընգերության մեջ:
Մաքուր մարդը դա հստակ և ճիշտ ընգերություն է:

Comments

Popular posts from this blog

Հեծանիվը (վերլուծություն)

English Test