Խիզախը կամ Աներկյուղը

Խիզախը կամ աներկյուղը հտաքրքիր հեքիաթ է իմ դուրը  եկավ այս հեքիաթը հերոսը գնում Էր իր ընտրած ճանապարհով   նաև օգնում  այն մարդկանց, որոնք նրան անուղեղի և գժի տեղ էին դրել:Կարելի  համարել, որ տղան բոլորին ապացուցեց, որ նա ոչ գիժե, ոչ անուղեղ :

Իմ կարծիքով այս գործի գաղափարը այնն է, որ ամեն մի  մարդ մի ձև է, մի յուրահատուկ ձև  և ոչմեկ իրավունք չունի դրա համար մարդուն քննադատել:


Հեղինակի ասելիքը այնն է, որ   քո ընտրության մեջ միշտ պետկե լինես վստահ և առանձ կասկածների շարժվես առաջ:
- Ո՞ր քամին է բերել քեզ մեզ մոտ,- հարցրեց նրան ավազակապետը,- ո՞ւր ես գնում և ինչո՞ւ համար ես եկել մեզ մոտ։
Աներկյուղը պատասխանեց.
- Ես ոչնչից չեմ վախենում և չգիտեմ՝ ի՞նչ բան է երկյուղը։ Լսեցի, որ դուք շատ երկյուղալի մարդիկ եք, եկել եմ, որ տեսնեմ, թե՝ ի՛նչ կա ձեզանում, որ մարդիկ այնքան վախենում են ձեզանից։
Ավազակապետը ծիծաղեց տղայի պարզամտության վրա և ասաց.
- Մեզանից այն մարդիկն են վախենում, որոնք մի բան ունեն և գիտեն, որ այն բանը մենք պիտի խլենք նրանցից ու զրկենք նրանց՝ իրանց ունեցածից, իրանց սիրած բանից։ Իսկ դու, որովհետև ոչինչ չունես և զուրկ ես նույնիսկ Աստուծո տված խելքից, իհարկե որ չես վախենալ։

Comments

Popular posts from this blog

Հեծանիվը (վերլուծություն)

Իմ ընկեր Նեսոն

English Test